فوتبال همیشه یکی از محبوب ترین ورزش های جهان بوده است و بازی های لیگ برتر همواره مورد علاقه هواداران این ورزش قرار گرفته است. تراکتور سازی یکی از تیم های قدرتمند لیگ برتر ایران است که در هر فصل به رقابت با تیم های معتبر و قوی دیگر می پردازد. در این مقاله، شما با برنامه کامل بازی های تراکتور در لیگ برتر آشنا خواهید شد. این برنامه شامل تاریخچه بازی های گذشته این تیم در لیگ برتر و جزئیات بازی های آینده این تیم در لیگ برتر است. با ما همراه باشید تا بازی های هیجان انگیز تراکتور را بهتر بشناسید و این تیم را در تمامی فصل های لیگ برتر به رقابت با تیم های مختلف همراهی کنید.

برنامه بازی های تراکتور در لیگ برتر ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به صورت کامل در لیگ برتر مشخص شد. تراکتور در فصل گذشته لیگ برتر ایران در جایگاه ۴ ام قرار گرفت، در این فصل از بازی ها با تیمی قدرتمند وارد مسابقات خواهد گذاشت. برنامه بازی های تراکتور در لیگ ۲۳ ام متعادل به نظر می رسد. لباس جدید تراکتور در این فصل نیز هم همانند فصل های گذشته به رنگ قرمز است.

پس از انجام قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ برنامه کامل بازی های تیم تراکتور در لیگ بیست و سوم مشخص شد.

برنامه کامل بازی‌های تراکتور در لیگ برتر بیست و سوم

تراکتور در لیگ برتر فوتبال ایران یکی از تیم‌هایی است که دارای تاریخ و افتخارات بسیاری می‌باشد. در فصل ۲۳ این لیگ، تراکتور با بازی‌های متعددی در حال رقابت با سایر تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی می‌باشد. برنامه کامل بازی‌های تراکتور در لیگ برتر بیست و سوم شامل بازی‌های خانگی و بیرونی تیم در لیگ برتر است. هدف تیم، کسب عنوان قهرمانی و به دست آوردن جام مسابقات است و به همین منظور، تلاش فراوانی در تمرینات و بازی‌های خود خواهند کرد. به امید موفقیت تراکتور در فصل جدید لیگ برتر بیست و سوم.

برنامه بازی های تراکتور لیگ برتر ۰۳-۱۴۰۲
هفته اول: سپاهان – تراکتور
هفته دوم: تراکتور – پرسپولیس
هفته سوم: استقلال خوزستان – تراکتور

ساعت و تاریخ بازی بعدی تراکتور

بازی تراکتور با مس رفسنجان ساعت چنده ؟
هفته چهارم: تراکتور – مس رفسنجان (جمعه ۱۸ اسفند) ساعت ۱۷ 

هفته پنجم:

هوادار – تراکتور
هفته ششم:

تراکتور – شمس آذر قزوین
هفته هفتم:

آلومینیوم اراک – تراکتور
هفته هشتم:

ذوب‌آهن – تراکتور
هفته نهم:

تراکتور – نساجی مازندران
هفته دهم:

استقلال – تراکتور
هفته یازدهم:

تراکتور – فولاد خوزستان
هفته دوازدهم:

گل‌گهر سیرجان – تراکتور
هفته سیزدهم:

تراکتور – پیکان
هفته چهاردهم:

ملوان بندرانزلی – تراکتور
هفته پانزدهم:

تراکتور – صنعت نفت آبادان

1 دیدگاه برای “برنامه بازی های تراکتور در لیگ برتر ۱۴۰۲-۱۴۰۳

  1. جعفرصمدی گفته:

    تراکتورباسرمربیگری پاکوخمزبهترین تیم ایران است. متاسفانه سیاست حاکم برفوتبال ایران. این اجازه رابه تیمهای لایق ومتمول شهرستانی نمی دهدکه به حق وجایگاه واقعی خودشون برسندتامیخوان نزدیک صدرجدول برسندبایک طرح وبرنامه ای متوقفش میکنند. لیگ ایران سالم برگزارنمیشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.